piątek, 24 lutego 2012

Za bardzo się cieszyłam z pewnych rzeczy i teraz mam za swoje!  Ale życie mnie jeszcze dużo nauczy,więc nie mam co sie smuci.A pogoda się popsuła ...tak wieje na dworze,że moze urwać głowe i jak w taka pogode się ubrac.



Mój pies przynajmiej wie gdzie najlepiej ....



A teraz kilka inspiracji,ale niestety jeszcze nie moich:





                                                                      

Moje must  have tej wiosny:
-jeans'wa kurteczka H&M
-pudrowa bluzka Bershka
 lista zapewne się wydłuży,ale od czegoś trzeba zacząć 


3 komentarze:

  1. Początkii :) Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga ;* Dodam się do obs. Pozdrawiam ;*
    www.irrepressibles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten makijaż, eyeliner- zawsze klasyczny i niezastąpiony! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń